top of page
Search

Projecten botten

Updated: Apr 18, 2022

Project Botten begon met een fascinatie voor het organische materiaal. In Botten I is een wervelkolom nagemaakt. De herhaling, structuur en wendbaarheid fascineerde mij. Deze vorm wilde ik tot leven laten komen door het te combineren met de bewegelijkheid en ademhaling van water.


In het vervolg Botten II begon ik met echte botten te experimenteren. Welke vormen kan dit materiaal aannemen en hoe laat ik deze vorm leven?


Botten III is mijn afstudeerproject. Hier combineer ik de botten met de zoektocht naar de verbinding tussen leven en dood in de kunst. Door middel van het kunsttheoretisch onderzoek is daar een gemene deler uit ontstaan: het bot en het bed.


Botten III:

Binnenkort meer aanvulling.



Botten II:






Botten I:





2 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page